FAQ
Op deze pagina geven we een antwoord op de meestgestelde vragen over DAM en bestellen op onze webshop.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag verder.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag verder.
Ik heb geen login, hoe kan ik bij jullie bestellen?
Iedereen met een link met de speelgoedsector en een BTW- of ondernemingsnummer kan bij ons bestellen. Stuur een mailtje naar shop@dam.be en een collega helpt u snel verder met het aanmaken van een login voor onze webshop. Heb je al een klantnummer? Zet het mee in uw e-mail naar ons. Nog geen klant? Dan helpt onze klantendienst je uiteraard ook graag verder.
Vermeld steeds volgende gegevens: Firmanaam en adres, verzendadres, e-mailadres, telefoonnummer, btw-nummer en of u onze catalogi op papier wenst te ontvangen, ja dan nee.
Vermeld steeds volgende gegevens: Firmanaam en adres, verzendadres, e-mailadres, telefoonnummer, btw-nummer en of u onze catalogi op papier wenst te ontvangen, ja dan nee.
Wat als een product geen stock heeft?
Het is niet nodig te wachten alvorens een product terug op voorraad is om het te bestellen. Het is mogelijk om een backorder te plaatsen waardoor we de producten naar u versturen zodra ze in ons magazijn toekomen en de waarde ervan € 100 bereikt.
Voeg producten zonder voorraad die u interesseren dus zeker toe aan uw bestelling!
Wanneer een product niet op voorraad is, wordt dit automatisch opgeslagen in je backorders. Je hoeft het product dus niet opnieuw te bestellen. Van zodra er voor een waarde van € 100 (excl. BTW) aan backorders voorradig is, zullen we deze uitsturen. Indien u geen backorders wenst bij te houden, of een verwittiging wenst voor we de backorders uit te sturen dan mag je dit aanvragen via info@dam.be.
Voeg producten zonder voorraad die u interesseren dus zeker toe aan uw bestelling!
Wanneer een product niet op voorraad is, wordt dit automatisch opgeslagen in je backorders. Je hoeft het product dus niet opnieuw te bestellen. Van zodra er voor een waarde van € 100 (excl. BTW) aan backorders voorradig is, zullen we deze uitsturen. Indien u geen backorders wenst bij te houden, of een verwittiging wenst voor we de backorders uit te sturen dan mag je dit aanvragen via info@dam.be.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Je kan steeds een nieuw wachtwoord aanvragen door op de link “Wachtwoord vergeten” te klikken op de loginpagina. Geef het e-mailadres van je account in en de volgende stappen ontvangt je dan via e-mail. In geen tijd kan je weer inloggen.
Wil je je wachtwoord of login gegevens wijzigen: stuur dan een mailtje naar info@dam.be en de collega’s van onze customer service dienst doen het nodige om je te helpen.
Wil je je wachtwoord of login gegevens wijzigen: stuur dan een mailtje naar info@dam.be en de collega’s van onze customer service dienst doen het nodige om je te helpen.
Ik vind een bepaald product niet terug op de webshop, wat moet ik doen?
De gemakkelijkste manier om een product terug te vinden is op basis van het artikelnummer. Dit kan je onder andere terugvinden in onze catalogi. Gebruik dit artikelnummer in onze zoekfunctie om uw product snel terug te vinden. Ken je het artikelnummer niet? Je kan ook zoeken op andere zoektermen zoals ‘puzzel’ of ‘dart’ om het juiste product te vinden, of je kan navigeren doorheen de merkpagina’s.
Nog niet gevonden wat u zocht? Mogelijk is het product niet leverbaar in uw land. Contacteer ons zeker als u hierover twijfelt en we helpen u graag verder.
Nog niet gevonden wat u zocht? Mogelijk is het product niet leverbaar in uw land. Contacteer ons zeker als u hierover twijfelt en we helpen u graag verder.
Hoe word ik op de hoogte gehouden van nieuwigheden?
We sturen onze klanten op geregelde basis nieuwsbrieven met oa. aankondigingen van nieuwe merken, nieuwe producten, beurzen en andere nieuwigheden. Ontvangt u deze nieuwsbrieven nog niet? Neem gerust contact met ons op en we voegen u graag toe. Uitschrijven kan op ieder moment.
Kan ik jullie producten komen bekijken?
DAM beschikt over een eigen showroom in Mortsel waar veel van onze producten te bekijken zijn. Een bezoek is mogelijk op afspraak. Neem contact op met ons verkoopteam of een collega van onze klantendienst.
Daarnaast staat DAM op verschillende beurzen waar u de meeste van onze merken en al onze nieuwigheden kan komen bekijken. Hier vindt u onze beursagenda.
Daarnaast staat DAM op verschillende beurzen waar u de meeste van onze merken en al onze nieuwigheden kan komen bekijken. Hier vindt u onze beursagenda.
Wat zijn de levertermijnen van een bestelling?
Onze levertijden variëren van enkele dagen tot een paar weken tijdens het hoogseizoen (september-december). Je ontvangt een factuur met de verzonden artikelen op het moment dat jouw bestelling bij ons klaar staat om te vertrekken. Één of twee werkdagen later ontvang je dan ten laatste jouw bestelling.
Hou er tevens rekening mee dat we voor € 100 aan beschikbare producten moeten hebben voor we een zending laten vertrekken, dit om te kleine pakketjes op de baan te vermijden.
Hou er tevens rekening mee dat we voor € 100 aan beschikbare producten moeten hebben voor we een zending laten vertrekken, dit om te kleine pakketjes op de baan te vermijden.
Vanaf wanneer wordt er franco geleverd?
Wij leveren zonder verzendingskosten bij een bestelling van minimaal € 350, exclusief Btw. Heb je nog backorders van vorige bestellingen? Dan verzenden we al gratis van zodra er voor € 100 aan artikelen beschikbaar om te verzenden zijn. De verzendkosten variëren van land tot land. Voor verzendingen naar Frankrijk, Nederland en België bedraagt deze kost momenteel € 7.